To Cold..

Jag är förkyld.. jippie.. inte kul! Men vad gör man då, kan ju inte direkt stoppa det... Snorar och nyser minst 1000 gånger..
Haft en lugn och trevlig helg med gooood mat och myyycket godis och myyyycket kladdkaka haha :D Man måste passa på medan man kan ;)

Mitt nya liv startade i morse! Nu ska ni få se på andra bullar minsann..! :) Men det är fortfarande hemligt :)

Idag var vi på babysim, jag var fotograf och Johan hade Hugo med sig i vattnet :) Mysigt men fruktansvärt varmt vid bassängen.. :( höll på å flyta bort..

Åh snart åker vi till Cypern :D Längtar måttligt mycket kan jag ju säga!! :D Ska bli så skönt! Men jag hoppas bara mina små bebisar Siri och Sindi klarar sig hemma utan mig :s Men det tror jag nog dom gör.. Men ändå, jag nojar lite :)

Det kommer iaf bli såååå skönt att komma iväg, få njuta, äta god mat, sola, bada ! ÅH vad jag längtar! :D Måste kolla upp solkrämen snart :D Den finns uppe, men måste kolla så den räcker :) Annars måste jag fixa ny :)

FÖRRESTEN!! Jag tror Hugo fått en tand :D Ser så ut :D Men han biter ihop och för fram tungan så det är MINST SAGT svåråtkomligt.. :p

Nej nu ska jag leka med min älskade son :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0