Meningslös dag!

Idag har vi spenderat hela dagen inne, vi har inte gjort nåt speciellt, men inte så konstigt när jag är dunder förkyld :( Snorar och nyser och har ont i halsen och hostar :( USCH! Johan och Hugo har också tagit det lugnt idag!

Vi kollade på Twilight som jag fick låna av Therese, såååååå bra den var!!!! Hade jag aldrig kunnat ana.. Men den var grymt bra, se om du inte sett den än!! Jag blev så kär i filmen att jag blev tvungen att se new moon, uppföljaren! Så, vi såg alltså new moon idag, och herregud! Jag är meeer kär i den än vad jag var i Twilight, jag höll till och med på att fälla en tår.. vilket väääldigt sällan händer!

Efter att jag lugnat ner mig efter filmen :D Så la jag lite pussel, har köpt mig ett 1000 bitars, jättefint :D På ett slott i Tyskland, man blir sugen att åka dit när man tittar på det! Ser riktigt mystiskt ut! :) Ja okej, vadå lägga pussel, pensionär varning, jojo men det är rätt skönt faktiskt :D Bara sitta å släppa allt annat :) Ha nåt å koncentrera sig på :)

I morgon blir det inte heller många knop.... Men det blir iaf lite tjej-kvälls-tv :D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0