Lööööda!

Idag äre lööööda! :) Igår va de freeeda då va de fredagsmys a la ensam kan ja säga.. Hugo sov och johan va först på match och sen jobbade han :( Mindre kul, men de gjorde inget för jag Scrapbookade lite istället :) SÅ kul! :D
Gjorde söta små bebis kort och grattis kort och lite alltmöjligt :D Ska nog fortsätta idag, typ nu vore lämpligt, Hugo sover så då passar det ju egentligen ypperligt.. men istället sitter jag här :p Men snart så, snart ska jag stänga av burken och scrappa lite :D I love it!

Ikväll blir det lite melodifestival igen då, förhoppningsvis med min kära sambo bredvid mig denna gång! :D

Igår beställde vi soffa förresten, en svart i tyg och skin :D Coolt :D Kommer bli kanon! Så nu ska vi sälja Johans soffa mitt soffbord min tvbänk och mitt vitrinskåp och min bokhylla.. yeah :D


Ha en bra och skön helg i detta underbara väder..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0