18 MARS



Gud vad jag klagar på hur fort tiden går, men så ÄR det! GUD vad tiden går fort!!! Snart kommer vår nya soffa, snart har det gått 6-8 veckor ?! Men HUR??? Fattar ingenting! Snart är det dags att börja jobba för mig :( Villlllll inte!!!!!! Men jag måste ju.. har inget val.. :( När man är hemma och är sjuk, eller är arbetslös så går ju tiden sååååååååååå sakta, men nu när man är mamma ledig, ledig heeeeela dagarna, går dagarna så sjuukt fort.. Jag antar att det är för att man har en liten som man måste anpassa tider efter och kan inte göra precis vad som faller en in.. tex åka dit och göra det eller gå ut på tomten och göra det.. det går inte nu för tiden, nu måste hugo sova, äta eller nåt sånt, och då kan man inte bara sticka som förr.. Klart man kan åka nånstans när han är mätt och fått ny blöja liksom.. men det är ändå inte samma sak..
Men jag älskar ju honom, och jag älskar mitt NYA liv jag fått i och med detta! Ibland blir man lite less bara..
Idag blev jag lite less.. men men.. man kan inte alltid ha solskens dagar.. Då skulle man aldrig veta hur bra man har det :)

För jag har det sjukt bra!! Jag har en pojkvän som har förlovat sig med mig och flyttat ihop med mig i det hus JAG (mest) ville ha, han har gått med på mina krav och mina önskningar, han gav med sig lite när jag tjatade om barn, och titta, han gav mig en underbar son (eller vi gav varandra kanske :D) Vi har det bra! Vi lever i ett bra och fräscht (relativt iaf) hus, har mat i kylen och frysen så det skulle räcka till halva Afrika, vi har möjligheten att välja vilken bil vi ska ta till Ica.. osv osv.. Vi köper oss det vi vill ha utan att behöva vända på varje krona ett par gånger.. Nej vi är inte miljonärer! :p

Ni vet den där kärleken man drömmer om, den som man känner att man passar ihop med som en pusselbit, det är han jag bor med :) Mitt livs kärlek :D

Men även solen har sina fläckar.. eller vad säger man? Hur glad och söt och underbar din andra hälft än är, så har hon/han också sina brister eller dåliga vanor som kommer reta gallfeber på dig.. så är det ju, inse :p Du kommer antagligen, förr eller senare att reta gallfeberDin andra hälft också.. det går inte att undvika när man lever så tätt inpå varann!

Jaja skit samma, nu är det CSI och jag borde ligga i sängen vid det här laget!... Godnatt Sverige!



Vårat <3 Du betyder mer än nånting annat för oss!! Vi älskar dig Hugo, vårat mirakel!! (Ibland ligger jag bara och tittar på honom och beundrar hans fina hy, hans vackra ögon, hans söta tår, hans goa mage som jag älskar att pussa, hans underbara läppar och hans fjuniga frisyr) VI ÄLSKAR DIG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0