... vad ska jag skriva?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har hänt mycket, och skriver man inte på ett tag så glömmer man ju allt, och nu vet jag inte vad jag ska skriva hehe :)

Idag var det ju Sveriges födelsedag kan man säga :) Grattis grattis! Vi skulle picknicka i stadsparken med Milles familj, men det blev ju regn så vi picknickade vid deras köksbord hemma hos dom istället :) Hugo och Mille lekte fint, förrutom lite klätterövningar och rivsår.. :s

Hugo har börjat resa sig mot saker och ting nu, allt han kommer åt, älskar att klättra i trappen.. :s Så nu får man springa efter han hela tiden å kolla så han inte far i golvet.. fast det gjorde han idag ändå... :( Å sen när ja tog upp han för å trösta honom blev han sur på mig, för han trodde nog att de va ja som hade puttat bort honom för trappen för ja hade tagit bort honom tidigare.. Så då blev han sur på mig när ja skulle trösta han :p hehe

Han älskar att vara ute!!! :D Gunga å leka i gräset :) Ska bli kul å se hur han beter sig i sandlådan sen, när han är på gräset stoppar han allt han kommer åt i munnen.. det kommer väl bli lika med sanden antar jag :p haha.. :s

I torsdags lämnade vi bort Hugo till farmor och åkte till Sthlm för att se AC/DC :D Dom va såååå grym! :) Går inte att beskriva.. men när dom började spela, hade både jag och Johan gåshud på armarna! SÅ bra var dom de första sekunderna, då kan ni ju tänka er hur hela konserten var :p hehe Kändes som om vi var utomlands nånstans när vi gick hem sen, var varmt och alla ute ställen var öppna och hade mysiga soffor och bord ute.. Men vi gick till hotellet och sov istället, var helt slakt.. Man blir skit trött när man inte har Hugo runt sig, då får man liksom koppla av, å då KOPPLAR MAN VERKLIGEN AV.. Deckar på en gång :)

I morgon ska vi nog åka i väg med en släpkärra skräp till återvinningen... Har halva källaren med skräp vi samlat på oss under några år.. Trasiga saker och gammla tapeter från rust och sånt.. Hejdå skräp!!

Nu börjar ja få skriv kramp haha :) Såå länge sen var det ja bloggade.. :p

Ha de bra! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sofia Stridh

Haha ni får skaffa er ett galler så att han inte kommer upp från trappan. Tippar på att katterna kan hoppa över den :P



Vad roligt att ni hade det bra och konserten lät toppen :D



2010-06-10 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0