Något nytt?

Nåt nytt som hänt kanske ni undrar? Nej jag tror inte det blir mitt svar isåfall..

Ikväll ska jag ha städparty här hemma med några kompisar och några mammor :) hehe (nästan alla är ju mammor kom jag på.. haha)

Hugo har precis fått gröt och jag har druckit min goda frukost.. :( Snart ska jag försöka baka muffins, får se hur pigg Hugo är på att leka själv.. men han är ganska duktig på det, förrutom att han kanske inte direkt leker, han mest tar sig från rum till rum och tillbaks och ställer sig upp och grejar :) Men muffins går ganska fort att göra tror jag... Sen ska jag göra en kräftpaj också.. den tar kanske lite längre tid.. i don´t know..

Nej nu ska vi sätta fart! Och tänk! SOLEN SKINER IDAG! Oj oj !!! :) Borde vara ute... men har inte tid :(


Ha de så bra! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0