Jaha.. what to do?

Jaha!

Vad ska man göra idag då? Regnig söndag, inte ovanligt, men jag har inga som hellst planer idag.. först skulle jag träffat några kompisar och deras barn och haft picknick men vädret är ju inte det bästa för det direkt.. Sen blev det inställt..

Jag ska snart ställa mig å göra lite mat till Hugo.. Det är väl mina planer för idag.. och hänga lite tvätt.. jippie!

Jag längtar tills mina städgrejer kommer som jag beställt, så man får städa riktigt liksom! Det kommer bli så lätt så man kommer vilja städa hela tiden :)

Jag känner att den här dagen känns lite meningslös så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. Skulle vilja åka iväg nånstans, längre bort.. Men det får ju vänta tills juli... Men snart är vi ju där också.. så de är väl bara å försöka ta vara på dagarna tills dess.... :) LÄNGTAR iaf!

Om mindre än en månad fyller vårat hjärta 1 år! Herregud! Det har gått SÅ fort!! :( Men, man ska ju blicka frammåt istället för att försöka få tillbaka det förgångna.. :) Snart pratar han och vill åka till badhuset en gång i veckan och åka på lekland och sånt.. :p haha

Nä nu ska ja göra lite mat då... Snart vaknar väl H & J också.. Dom sov lite längre än vad jag gjorde.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0