Det blev en dag på stranden... trala la la la!

Jag och Hugo tog en promenad med två av Hugos kompisar och deras mammor i morse! Skönt! Sen när vi kom hem vaknade Johan och då begav vi oss ner mot bil besiktningen för Volvon skulle besiktas, jag och Hugo tog däremot en till promenad, ner på stan där vi köpte en cykel hjälm och en handduk till Hugo, samt två små handdukar till toan. :)

Efter det kom Johan och hämtade oss och vi åkte hemmåt. I bilen bestämde vi att vi skulle åka till Årsunda och bada, så de gjorde vi.. eller Jag badade inte :) Jag hade vett nog att förstå att det var för kallt :p Men Johan tog med sig Hugo i.. Stackrarna! Dom frös halvt ihjäl båda två.. :s inte så bra! Men sen blev dom varma igen och Hugo tog till och med en tupplur på stranden :D Söt hjärtat! :)

Nu ska vi snart äta egen kebab rulle! GÖTT!

Ha de bra hejs!










Kommentarer
Postat av: Sofia Stridh

Mer synd om Hugo tycker jag för att han är så liten.

Åkte dit idag med Erik och solade, var tvungen att känna lite på vattnet också. Det var svin kallt, det dröjer länge innan man kan doppa sig. ^^

2010-06-10 @ 20:45:48
Postat av: Sofia

Haha Johan är inte så kräsen men det där var lite väl för att säga att det inte var så farligt. Om Hugo inte ska bli ledsen lär han få doppa sig vid sörtutt eller vad det heter. Kanske lite varmare där ^^



Jag har inga planer i sommar. Ska försöka bli brunare än Erik iaf, vi har redan börjat tävlingen.

Eftersom jag är så blek av mig så kommer jag nog förlora. Hehe.

Får se om jag kanske lyckas med att få någon veckas sommar jobb så att man kan få lite pengar, men jag tvivlar. Kramis

2010-06-10 @ 22:30:45
URL: http://drowninghotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0