Uppdateras?

Kanske min blogg behöver uppdateras lite.. Ska försöka med det nån dag när jag har mycket tid över.. lär väl aldrig hända haha :)
Jag kan bjuda på en dagens :D





Humör: Som vanligt, och trött

Plus: Simmade med AC idag och var på Tupperwere :)

Minus: Borde sovit längre på dan för ja är astrött nu..

Kläder: Mysbyxor och grå tröja

Frisyr: Uppsatt

Parfym: Ingen

Ont: Nej inte idag

Vill ha: Pengar!! Och en massa prylar till vårat hus! :D

Köp: Köpte lite grejer på Tupperwere :)

Gjort: Simmat, vilat med Hugo, varit på Tupperwere :p

Planer: Sova :)

Dagens måste: ?

Ser fram emot: Att få lägga mig i sängen, att få vinna på Triss :D

Person: Personer - Johan och Hugo, I just can´t get enough

Frukost: Ja det äter jag varje dag!!

Lunch: Räksallad från Jensas

Middag: Sallad (igen) hehe

Läser: Helst ingenting

Ser på: Tv och datorn :)

Lyssnar på: Bra musik :D

Barn: Sover sött

Väder: Kallt och mörkt..

TV-program: Nån film på trean

Kom-i-håg: Att sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0