MF

Jaha då var det ÄNTLIGEN över! Allt ståhej om MF..  Nu vill jag slippa visa HÄNSYN för fordon som ska in till Gson arena... som tar för givet att övrig trafik ska stanna och släppa förbi dessa "viktiga" fordon som måste fram... öh.. jaa blä säger jag bara! Blir så less!

Skit samma!

Idag har vi varit i Valbo en sväng :) Riktigt härligt kan jag säga! Var inte igår!!! Köpte en vit huvtröja, Jeans och några nya linnen och toppar och en fin rosa (ja du läste rätt) tunika :) Jag gillar ju inte rosa i vanliga fall men den här var jättesöt :) Blir nog fint med ett par leggings till :D

Sen fixade vi lyxmiddag, kycklingfilé med potatisgratäng och svampsås mmmm gött! :D

Hugo sover som en stock och Json är på stan med några kompisar och tar ett par kalla, det unnar jag honom faktiskt! Han har inte varit ut mycket på sistone inte! Det behöver han nog :D Komma ifrån mig lite också :D hehe

Såg en person i Valbo idag som jag inte förväntat mig att se.. eller.. som jag inte ville se, rättare sagt.. personen var väldigt förändrad och såg annorlunda ut.. Såg värre ut än vad jag kunnat ana! HAHA!

Våran lilla älskling är snart 7 månader !! herregud! :s Hur fasen kan tiden gå så fort??? Han sitter inte riktigt själv ännu, men snart så :D Han har börjat prata en massa :) Me like! :p Fast han får ju gärna börja röra lite på sig också :p Inga tänder än heller, men det gör inte mig nåt :)

Jag gjorde egen mat till honom för någon dag sen :D Blev gott men frös in allt för de va lite för stora bitar i det för honom just nu..

Nej nu ska jag kolla klart på en film jag tittat på en stund.. Ha en fortsatt bra helg! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0