Dags för en uppdatering tycker du :)

Bajs! Allt jag skrivit försvann :( Buhuuu!


Iaf.. idag har vi varit i Valbo jag och Hugo och min kompis A-c :) Köpte en söt pingvin till Hugo som spelar och blinkar :) Det första han såg när han fick den var lappen :) hihi Han älskar lappar :D

Sen köpte vi tre presenter till pappsen och älsklingen Johan :D hihi Han kommer bli tok nöjd :D hoppas jag :)
Ska väl slå in den snart kanske.. så han inte hittar den i garderoben, för då ser han ju va de är :s

hihi Ja sa till Hugo i dag att han inte får skvallra för pappa vad han ska få, han gick med på att hålla det hemligt :D hihi

Sen va vi till Ove Jansson också, eller Lundins säljlager om man ska vara korrekt.. :) Där inhandlade vi lite nödvändigheter för köket, tex en ny osthyvel och en sån där man siktar kakao eller florsocker med, sil kanske det heter :) Och en inhandlingslista som man sätter på kylen köpte vi också. Sen köpte ja en pyamas till Hugo :) En jättesöt :) hm sen köpte jag två hakklappar också :) och.. hm nåt mer.. en leksak till Hugo var det ja :) En runt sak som har armar åt alla håll som man kan bada med :) Hm sen tror ja inte de va nåt mer :)

Imån ska vi åka å hälsa på knotten på jobbet :D hihi ska bli kul :D Prata lite skit å så :) Men på fm funderar jag på att åka ner på stan och köpa mig en träningströja, för ja ska på box på em.. :S oj oj tänker ni :P haha jag med :S hehe Den jag har är lite kort så ja vill ha en ny :) Sen kanske ja ska svänga in på Dressman å kolla in ett par kallingar till min kära sambo också :)

Kanske dags för lite uppdatering av bilder också :)



Jag på A-cs examens fest :p Ser uttråkad ut.. fast de va ja inte :p



Hugo håller hårt i Filini :) hihi sötnosarna

Första gången i badkar :) jippie!


Hugo - vårat underbara hjärta, vårat matvrak :)


Ska försöka mig på att baka bullar i halgen :s Är ju kass på det.. varför baka då kanske du tänker, men ja ska försöka få J att hjälpa mig för han tror ja är bättre än mig :) hihi




Ja kollar på en skit söt film nu förresten, på trean, Flirting with forty :) Se den!! :)


Nu ska ja gå å kolla till Hugo sen kolla klart på filmen och sen sova :D Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0