Tisdag 13 april 2010



Dags för en uppdatering igen eller vad säger du? Jag borde kanske inte ha någon blogg, skriver ju så sällan :p Men, skönt att skriva av sig ibland och då har jag den nog kvar :)

I helgen var Johan på kryssning med sitt Hockeylag.. och jag och Hugo var hemma själva, fast i lördags var han med mormor för då var jag och Jenny och hade loppis :) Sålde en massa SKIT som jag har haft sparat.. varför spar man?? Gick plus med ca tusen kr :D Alltid välkommet :) Men har mycket skit kvar :/ så det blir väl till att ha fler loppisar kan jag tro :p

Och på söndagen sov vi ut lääääänge! Helt otroligt! Hugo sov till tio! Konstigt :p Brukar ju väcka mig vid sju åtta tiden iaf.. Men han behövde kanske sova då :) Och det gjorde nog jag med :) Sen bar det av på babysim med Jenny :) Och direkt efter det bar det hem till AC för hon hade städparty.. :) Städparty tänker du, vad är det? Jo de var en dam som visade en massa "mirakel" trasor och sånt där, som är sååå bra att göra rent allting med.. Det visade sig till slut att jag hamnade på listan över kommande visningar.. så är du sugen på ett städparty, hör av dig, behöver folk :p I Juni kommer det hållas... Kanske jag bjuder på nåt gott också, får se :)

Jaja igår var det måndag och då var jag först upp till sjukhuset för att kolla upp en grej och sen satt vi ute i solen och väntade på Johan jag och Hugo, var ju så skönt ute!! :) Johan hade varit på P möte.. Sen åkte vi ner på stan med mamma en sväng och shoppade lite inför kommande semester :D hihi
Och efter det kom Jenny hit och vi tog en liten prommis i det varma härliga vädret!

Ja och idag är det ju Tisdag, i morse var vi på öppna med Therese och Mia och deras "små" :) Kul att vara där ibland, blir allt mer sällan nu känns det som... usch, dom växer ju upp å snart ska dom börja på dagis :s vill inte! :p hehe Jaja efter öppna så åkte jag och Hugo direkt ner på stan för att uträtta lite ärenden, bland annat för att växla in en massa pengar som vi har sparat ihop jag och Johan..
Och fan va sur vissa är alltså!!! En tant på banken blev SKIT sur när jag hade "fel" bank.. Hon sa: Du får byta bank, till en RIKTIG bank.. Öh.. Jag HAR en riktig bank.. Jävla kärring!! Sen ville hon ha betalt för jag hade "fått" såna här rör för mynt.. Öh.. Jag är faktiskt kund i den bank jag befann mig i... (har två banker :D) Jag hade sån jävla lust å säga åt henne att hörredu, det är folk som du som gör så kunderna byter till "oriktiga" banker! Jävla apa! På grund utav henne så blev hela min vistelse på stan bara en hög med skit, så jag gjorde det jag skulle, väldigt kvickt, sen åkte jag hem och gav Hugo mellis och sen gick vi och la oss och vilade.. Gå i pension eller skaffa en ny personlighet! Eller skärp dig åtminstone! Jag hatar att bli behandlad som en påse skit av folk! Dessutom tror jag visst att KUNDEN ALLTID HAR RÄTT.. Eller har jag fel då? Kärring!..

Jaja nog om den tråkiga händelsen.. Vid tre tiden idag så gick vi över till grannen, vi hade blivit bjudna dit på fika, det var trevligt det :) Satt ute i solen på verandan, dock blåste det en hel del, men det var skönt ändå! Så vi sa att nästa gång så bjuder vi över dom på grillat :D (JAG LÄNGTAR!)

Imån är dagen D igen då :D Längtar lite efter det med :D Så imån vid 2 ska jag vara i Gävle :) Hoppas på lika mycket igen, men tror det blir mindre.. får väl se :)

Kolla in detta, blir du avundsjuk? :D hihihi

 

 

LÄNGTAR! Om 6 dar drar vi :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Jag kommer gärna på städparty :)! Och ja, jag blir lite avis på att ni ska åka utomlands :P... Jag och Henka får se till att komma iväg snart vi med =P... måste spara först bara =P.. Kramelikram!

2010-04-13 @ 21:42:52
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0