Okej jag måste väl..


Jag antar att jag måste uppdatera er lite.. För er som inte hängt med i svängarna så kommer vi inte komma iväg i morgon, och inte den närmaste tiden heller :( Det förbannade Jävla askmolnet har ju förstört vår semester!! :(

Jag är såååå besviken, sååååå lessen, sååååå arg och sååååå frustrerad! Det finns inget jag kan göra och ingen jag kan skälla på och ingen heller jag kan skylla på..

Jag vill skrika ut alla fula ord jag kan, och även en massa fula ord jag inte kan! Jag vill hitta på nya svordommar som kan beskriva mina känslor... Meeeen.. det går ju inte.. och vad tjänar det till då.. jag får helt " enkelt " gå och vara besviken... som alla andra stackars semestrare..


Jag blir sur när dom visar reklam för resor! Ving, solresor och Fritidsresor, beställ sommarens resor nu, ÖH JAHA DET VAR JU DET VI GJORDE FÖR EN MÅNAD SEN OCH NU SKA VI ÅKA MEN NEEEEJ DET GÅR INTE.. Å INTE FAN KAN VI ÅKA I SOMMAR HELLER.. JÄÄÄÄÄÄVLA ISLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0