Underbara sommar!

Ja visst är det underbart, värmen värmer både hus och kropp och kvällarna och nätterna lider man sig igenom med endast ett lakan som täcke.. Fötterna sväller upp och blir som fina små fotbollar och man kan knappt röra på tårna..
feta fötter
Svetten lackar och man är inte torr nånstans... Tur är väl då att man inte heller kan böja sig ner om man tappat något, eller att man inte kan ligga på mage när man ska sova.. Och visst är det väl tur att man inte får sova ut en hel natt utan måste upp med jämna mellanrum och töma sin urinblåsa!


Ja som sagt, underbara sommar! Svällda fötter, svettas som en gris, kissnödig konstant, orörlig pga enorm mage och sen denna värme....! Helt underbart!
Jag klagar inte! Bara lite!
Men det finns ju sånt som gör sommarn värd ändå :)

på promenad

Siri kan gå på promenad på huset :)

trädklättraren

Och hon kan klättra i träden, hennes nya favoritsyssla! :)

detta gör man på semestern

Och jag kan ligga i min solstol och lösa korsord medans min underbara pojkvän och sambo håller på och sätter upp det sista i köket, lister! Han är så duktig så! Och det blir skit snyggt!! :)

De nya listerna



Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj! Va fint erat hus är! Hur långt är det kvar tills bebisen kommer?

Är allt bra med dig i sommarvärmen?

Kram

2009-06-24 @ 16:32:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0