Många saker på gång

Känns det som... Igår stog jag i köket nästan hela dagen! Jag bakade och bakade och bakade :) Sen gjorde jag mat, och fortsatte baka tills det blev sen kväll.. :p Mamma var här och hjälpte mig baka bullar, jag är världens sämsta på att baka bullar, men jag tror vi fick till det rätt bra :)

Sen hade Siri bestämt sig för att vara ute hela natten, så då satt jag halva kvällen och natten och var orolig för henne :( Tycker inte om när dom försvinner sådär! Sindi försvann ju förrförra veckan.. Men nu är dom i allfall tillbaka, hela och rena! Siri är dock lite stirrig, hon kan inte koncentrera sig på nånting, hon vägrar gå för långt ifrån huset, hon håller sig vid oss, rätt skönt tycker jag :)

Idag har jag städat lite och fixat och hämtat ett paket med en massa hårprodukter i :) hihi Beställde det i söndags och fick det igår (men hämtade det idag) Massa spray och schampoon å sånt :) Bra att ha :)

Johan håller på å fixar golvet i hallen, han är så duktig så :D Blir jättefint! Blir samma golv som vi har i köket! Mörkt, snyggt!
Nä om man skulle ta å damsuga lite kanske, eller göra lunch.. hm nåt av det iaf! Eller kanske bädda rent sängen!... Återstår att se var jag hamnar.. :)

Imån ska jag till bm igen :D Roligt! Får se om sf måttet är lika stort och om blodtrycket i mig har sjunkit eller stigit.. Jaja

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0