Första lediga dagen

Idag började min riktiga semester, konstigt, min första riktiga semester!!! :) Härligt! Men hahahaha vad har jag gjort då? Inte ett dugg ungefär.. :) Härligt det också i och för sig.. men man vill ju utnyttja semestern till max! Har kollat på en två filmer idag, och det är ju trevligt :) Vädret suger ju, så man kan ju inte göra så mycket liksom..

Jag har gjort klart det mesta till bäsen, har tvättat alla kläder och alla lakan, har bäddat sängen och fixat och donat :) Man är ju rätt sugen på att veta hur stor den lilla är :) Kommer strl 50 eller 56 passa? Hoppas på det!

På torsdag ska jag till bm igen :D Det är alltid skojigt att gå dit, få veta nåt nytt och se hur bäsen mår :D

Imån ska jag lära mig baka bullar :D Jag har försökt jätte många gånger, men det blir bara torrt och äckligt! Så nu ska jag få expert hjälp - Mamma :) haha

Slänger upp lite kort också :) Sen ska jag kolla till kakan i ugnen :) Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0