Dags igen

Ja nu var det dags igen att uppdatera! Sitter här i ett mörkt kök, varför jag nu gör det.. men det kanske var så att det var ljust ute nyss och nu har det blivit mörkt.. :p

Idag har jag gjort en massa saker! Först var jag ju till bm och kollade så allt stog rätt till, och det gjorde det :) Huvudet nedåt och fötterna upp, som det ska vara ;) haha

Sen åkte jag till mamma för att umgås lite, och sedan åkte vi och kollade på en babysitter som vi sedan också köpte! Kanon! Nu är det inte mkt kvar :)

Sen blev det en hel eftermiddag med en massa midsommarkäks shopping :p hehe Sprang runt i en massa olika affärer och köpte både det ena och det andra till imån :) Usch alltså vad man gör av med pengar när det är nåt speciellt som ska göras.. usch säger jag!

Sen var jag så trött när jag kom hem så jag la mig i gästrummet med missarna och snarkade en timme ungefär :) hehe Sen blev det käk! Min underbara karl hade gjort mat åt oss, nam nam! Sen blev det Tv och sen nu på kvällen blev det att baka tårta tills imån :)

Ska ju ha lite släkt middag, eller nja, mer familjemiddag, heeeeela min familj á 3 pers och sen Johans familj á 13 pers ungefär kommer hit :) hehe Vi ska trotsa vädret och grilla :D Hoppas på en trevlig kväll! Men det tror jag det blir, med våran stoooora gemensamma familj har man inte tråkigt :)

Ha en trevlig midsommar på er! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0