Dagens planer

Idag gick jag upp när Johan kom hem från jobbet, ganska segt men skönt att vara igår i tid för en gångs skull! Ringde Familjerätten och skulle fixa ett faderskapsintyg å fick typ utskällning för att jag inte ringt tidigare, ja men hallå det kanske är dom som inte svarar då?? Jag har faktiskt ringt! En hel morgon ringde jag, men ingen svarade.. dålig stil! Så skäll fan inte på mig inte!

Jaja skit samma, hon skulle kolla å se vad hon kunde göra..
Sen vid 10 ska jag försöka ringa lönekontoret å se var fasen min semester har tagit vägen :p

Sen ska jag bege mig ut på staden för att göra några ärenden :) Ska även till IKEA! :) Ska köpa flera jalusier till verandan, så heeela verandan har solskydd, har märkt de här dagarna att det blir asvarmt på kvällarna på verandan.. därför ska jag köpa fler så hela verandan blir solskyddad. Sen ska jag köpa en ny torkvinda, våran hänger och funkar inte som den ska.. Och jag ska även köpa ett parasoll som man kan gosa under nu när det är så varmt :)

Missarna har fått vara ute heeeeeeela dagarna när vi varit hemma nu i veckan och helgen, och dom älskar det! :) Sindi har varit borta en natt och sedan kommit tillbaka.. blir så irriterad, hon ska ju hålla sig här! Och hon ska komma in själv! Ska inte behöva locka å fånga in henne för att hon ska komma in.. Nu är missarna inne och dom håller på å bli galna tror jag, är alldeles rastlösa och vet inte vad dom ska göra :p hehe Så dom kanske får gå ut snart :p

Sen måste ja fixa det där med försäkringskassan också.. suuuuck! Jag måste ju ansöka om föräldrapenning.. men det där är en stoooor jädra jungel alltså! Alla olika sätt man kan söka och olika slags dagar.. en hel jungel!

Ja ja nu ska man väl sätta igång den här dagen också då kanske :) Ska föresten till bm i eftermiddag :D Skoooojjigt! :)

Ha en bra dag i solen, drick mycket vatten! Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Guu va skönt att det bara är två veckor kvar till bf för er =) Tror du att du går över? Är det jobbigt nu på slutet??



Albin blir 3 26 juli, stora grabben =)

Nja, vi är väl inte hundra på att det blir en flicka men vi räknar med det...hihi det blir en överraskning om det blir en kille...då får han väldigt mycket rosa...

Vi var på sånt där könsul i stockholm, o hon sa att hon var säker på att det var en tjej...men vi får väl se =)



Ja jag har gjort blommorna själv på babyskyddet...flummigt va ...hihi

Det är jättelång kvar till bebisen ska komma, inte förräns i oktober



Hare bra o lycka till med bebisen =)



Kram

2009-06-26 @ 11:10:55
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0