Dagarna bara försvinner

Jättekonstigt det där, men så fort man vaknat så har halva dagen försvunnit och sen är det kväll igen :p haha Jo visst gör man väl saker däremellan men ändå känns det som att dan försvinner på nåt sätt..

Vad har hänt sen sist då? Jaa du inte är det mycket inte :p hehe Har träffat Carro en sväng och Jenny och Ac och Mia och sen har ju jag och Johan i och för sig tagit oss igenom HELA Ockelbo marknaden, med vatten i hela kroppen och en sol som stekte.. ganska bra jobbat tycker jag om jag får säga det själv! Dessutom utan en endaste känning.. knasigt!

Nu sitter jag mest och väntar på lite käk.. hoppas det kommer något innifrån köket snart :p Lite lax blir det Nam nam!

Imån ska bli iväg till Forsbacka av alla ställen och grilla lite grann sen bär det av till varmare breddgrader.. eller inte vet jag men lite mer söderut iaf :) hehe Får se vad det bjuds på där men det ska bli skönt att åka iväg lite iaf!

Ha en bra söndag kväll så hörs vi snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0