Veckan som gått..eller slutet på veckan samt helgen kanske..

Gud så fort det går alltså! Jag, Johan och Hugo har inte varit ensamma en enda dag sen vi kom hem från BB.. :p Det är fullt med folk här hela tiden :) Mkt trevligt, men börjar bli lite tröttsamt för själen på oss känner vi :p (Inget illa menat till er som kommit och hälsat på!) :p

Torsdag 23e juli

Farfar och hans fru och barn kommer och hälsar på Hugo! Farfar hade vunnit på auktion, en cykel Hugo kan ha när han är ca 7 år och en bilbana :) Gulligt! hehe
Senare på eftermiddagen var vi till BVC för första gången :D Skojigt att få se hur mkt han hade gått upp i vikt, när vi åkte från BB i söndags efter provtagningen vägde han 3300 ungefär, nu vägde han 3500 gr :) Och hade vuxit lite på längden 51,5 cm lång är han nu :)



.....Brb nån som är hungrig....

Så nu kan jag fortsätta :p


Fredag 24e juli
Jag hade namnsdag! Woho!... Ac kom på besök och vi åt Malaysia lunch ihop nam nam! Sen kom Bigge med sina barn och hälsade på också. Johan flydde fältet och åkte iväg och lagade Volvon, sakerna som håller upp avgasröret var trasigt... :p Senare på eftermiddagen gick jag och Hugo och vilade och sov typ 3 timmar, väldigt skönt! Sen kom mamma och pappa hit med en blåbärspaj, nam nam!

Lördag 25e juli
Vi hade planerat att helgen skulle vi vara själva, bara vi tre.. men.. det blir inte alltid som man tänkt sig.. :p Vi åkte en sväng till Coop i Valbo och handlade lite mat och lite blöjor (går åt som smör i solsken!!!) Och sen köpte vi en fleace overall till Hugo också :) Sen när vi kom hem kom Johans kompis Markus och hans flickvän och dotter på besök :) Och senare på eftermiddagen/kvällen kom Johans kusin Andreas och hans flickvän Malin förbi, skojigt att träffa dom!

Söndag 26e juli
Vi var själva nääästan hela dagen idag! :) (Sköööönt, inget illa menat, men ni vet hur jag menar tror jag) :) Farmor kom hem från en vecka i Grekland, så hon hade ju saknat lilla gobiten Hugo hela veckan, så hon lära ju komma hit och gosa lite :p hehe Och hennes karl Pelle och Johans lillebror Alexander var också med.

Jag har absolut inget emot besök, men vi har inte varit själva EN enda dag sedan vi kom hem.. Vi är nog ganska kass på att säga nej, både jag och Johan.. :p

Nu är det sängen som gäller! Mata lilla Hugo först bara verkar det som, sen sängen! :p

Kommentarer
Postat av: Evve

Ni får låsa dörren så ni får tid att bara vara ni TRE :) hihi

2009-07-27 @ 19:40:43
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va härligt det låter med en liten bebis! Är han snäll? Får ni sova nåt på nätterna?

Du måste ju lägga ut lite bilder juhe =)



Kramis

2009-07-27 @ 22:39:47
Postat av: Mayleigh

Är du olyckligt kär eller har du en lösning på det stäniga upprepande problemet?



http://sweetalicious.blogg.se/2009/july/olycklig-karlek.html



Dela med dig dina tankar och åsikter!

2009-07-27 @ 22:52:07
URL: http://sweetalicious.blogg.se/
Postat av: Isa

Vad tycker du om blondinbella?

gå in på min blogg och svara på frågan:) puss<3

2009-07-27 @ 23:28:46
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/
Postat av: henke

jag känner mig träffad :( hehe haha skoja bara :)...typiskt farsan haha

2009-07-28 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0