Var ett tag sedan nu.. eller hur var det..

Dagarna bara springer förbi en och man funderar vad fasen gjorde jag igår.. jadu.. haha Ingenting kan nästan bli svaret på den frågan.. Vi gör inte så mycket, men ändå försvinner dagarna i ett naffs.. :(

Vi umgås i allafall med våran lilla skatt som är så snäll så snäll :D

Det var nån som skrev en kommentar till mitt förra inlägg, men jag vet inte vem det var för det stog inte vem det var ifrån.. Är bra om man skriver sitt namn eller nåt sånt så man vet liksom :D Du önskade dessutom lite bilder på Hugo, ska se om vi kan fixa det..

Imån ska vi till bvc igen och väga lillplutten :D Ska bli kul och se om han gått upp nåt mer i vikt :) Det tror jag nog han gjort, väger nog runt 4 kg nu skulle jag tro :)

Jadu i helgen kanske vi får besök av Johans kompis Tobbe å hans FRU Mia :) hehe Det var ju det bröllopet vi var på i Maj när magen var som mest i vägen :p haha! Men det ska bli skoj iaf om dom kommer :) Grilla lite och umgås och snacka skit :D Trevligt trevligt!

Jag blir lite arg på vårat internet, det funkar bara i vissa rum verkar det som :( Som i vardagsrummet, där jag sitter nu, funkar det sådär... när det vill ungefär.. sen i köket kan det funka hur bra som hellst, köket ligger två meter ifrån vardagsrummet, ganska skumt det där..

Ja nej nu ska jag ta och göra nåt vettigt, kanske detta är varför hela dagarna springer förbi, man gör sånt man inte ska :p haha Ha det bra! HEEEJS



Här kommer korten: Hugo och stolt pappa :)

underbarPappsenHugisHugo

Kommentarer
Postat av: Veronica

Alltså han är ju så söt så jag får ont i magen :)Så himla lik dej så det är ju inte klokt...Vilket underbart litet knyte ni fått.



Stort Grattis igen! :)

kram/veronica

2009-07-30 @ 19:05:15
URL: http://blandvitakuddar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0