Torsdag

Jahapp då var det torsdag, herregud vad tiden går fort asså! Idag gick vi upp i ganska ok tid igen :) Vi börjar bli bättre :p Nu har min semester tagit slut, men mina föräldradagar har tagit över :D Känns knasigt när ja inte ens har nån bäs i mina armar än :(

Jaja.. vad har vi gjort idag då? Jo jag har målat garderoberna igen i barnrummet och försökt få den gråa trista färgen på dörrarna att försvinna.. Johan har svurit åt golvet nere i hallen :p hehe Fast till slut fick han till det :) Nu är det en tröskel kvar bara.. sen så är det en tröskel och nån list, sen så :D !!!! Klart! Hoppas det hinner bli klart innan bäsen, men det tror jag! Bäsen ligger där han ligger (eller hon) och vägrar ju komma ut :p

Usch den senaste tiden har jag blivit skiiiit nervös.. vet inte var fasen det kom ifrån.. Men jag tror det går bra när det väl kommer igång :).. :s hehe

Jaja jo senare idag så åkte jag till ÖB och köpte lite annan färg för garderoberna, blev mycket bättre! Sen käkade vi lunch och fixade oss klart och sen åkte vi och hälsade på Mia, Christer och Wilgot :D Så söt han är!! Jag försöker få min hjärna att förstå att det finns en sån liten i min mage också.. men hjärnan förstår inte :( meeen men.. Man fattar väl kanske det sen när man fått ut den lille :D

Jäjä! Nu på kvällen har vi handlat och ätit fisk och skrapat triss :D Vann så vi kan byta in och få några nya :) Härligt, Älskar när man vinner såna där stora pengar :p hah!

Nej nu ska jag titta klart på "Halv åtta hos mig" Han är så rolig Helge!
Ha de bra Hejs!

Kommentarer
Postat av: Evve

Heej! :)



Tänkte bara säga hej och önska dig lycka till med allt du har framför dig, såg på msn att du skaffat ny blogg! Jättespännande att läsa om erat hus och bebisen :)



Hejsvejs!

2009-07-09 @ 20:19:27
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0