Tisdag 40 + 0

Tisdag
Idag går vi över tiden med en dag.. blä! Men det kändes värre igår än idag faktiskt.. Igår började det kännas som att jag hade värkar.. men sen dog dom ut :(  Jag trodde ju att det var på gång men icke.. Hoppas på i natt då.. !!

Idag har vi varit hos bm och kännt lite på magen och lyssnat på bäsens hjärta, som slår så fint så!! :) Tur det! Nästa onsdag ska vi dit igen sen fredagen 24e (min namnsdag !!) ska vi på ultraljud.. Härligt.. när vi gått över 10 dagar ska vi få göra ul och sedan kommer vi väl sättas igång.. Men igår kändes det värre som sagt än idag..

Idag har jag suttit och målat och målat hela dagen faktiskt :) Jag har målat lite tavlor och lite annat smått och gott :) Johan har varit duktig och gjort klart listerna i hallen! Skönt, nu är det klart där! Väldigt skönt att ha det klart innan bäsen faktiskt kommer! Även om man bara vill ha ut den ju!

Ja ja nu är det sen middag hos Stridh/Håkanssons! :p

Ha de bra hejs!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! :) gick in på din sida på familjeliv och såg att du också skriver blogg! :) Vad roligt!

Jag undrar nu om det har satt igång på dig? Väntar med spänning på att du ska logga in iaf, och jag hoppas ju givetvis att du loggar in efter bebisen är född! :D Ett stort lycka till!!!



Stor kram till dig från maagdaalenaa från familjeliv :)

2009-07-15 @ 10:14:00
URL: http://www.magdalenafrank.blogspot.com
Postat av: camilla

Har han kommit nu???det tror jag!!!

2009-07-16 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0