Onsdag



Idag gick vi upp hyffsad tid, vid tio tiden :) Käkade en liten frulle och skulle sedan gå och fortsätta måla garderoberna som är i barnrummet, men det var ett hål i ena dörren som jag lära spackla.. och jag lära spackla det igen idag, så det gjorde jag på förmidagen, sen blev det lite dator och sedan var det bara att börja med lunchen vi skulle hinna äta innan vi skulle till Bm..

Så vid 13 så åkte vi till bm och kollade läget i magen :) Bäsen mådde bra och hade flyttat sig neråt lite mer och fixerat sig :) Kanske, kanske är du på väg?

Efter det uppstog ett kaos under halva våran eftermiddag ungefär.. vi skulle åka och hämta några lister och trösklar vi hade beställt och på företaget vi beställt det på var det såklart kaos.. Sen skulle vi till sjukhuset vid 14.. och allting drog ju såklart ut på tiden så vi hann ingenting ungefär.. Sen skulle jag leta efter nya knoppar till garderoberna i barnrummet, åkte till två olika ställen där det fanns, men ingen hade något bra och beställa hem något jag ville ha skulle bli för dyrt så det ville dom inte göra *grr* jaja.. sen blev det tajt med tid igen då, för jag skulle iväg och fika med A-c och Ullis och allt drog ut på tiden så jag blev sen såklart.. Så typiskt! En helt galen eftermiddag, flängde runt över halva stan och sen fika.. Men de va trevligt iaf :)

Sen kom jag hem och satte igång och bakade lite muffins :D Nam nam! Snart blire Chile concarne här, de är åxå nam nam!

Ha en bra dag! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0