Funkar?

Jag har precis suttit och läst om en massa metoder för att starta igång förlossningen.. jag skrattade flera gånger.. fanns en massa metoder som var lite komiska tycker jag :) Här är några...


Ät 7 färska ananaser.. Mm gott.. ont i magen sen?
Ha sex.. Jaha, hur då?
Ät curry.. Gott.. :p
Massera bröstvårtorna.. Ja det kanske funkar?
Nån slags lavemang.. Nej tack
Hoppa på en pilatesboll.. Hellre hoppar jag studsmatta!
Blås ballonger.. Nån som behöver en ballongblåsare?
Ha fina dyra trosor på dig, tydligen ska vattnet gå när man bär just dom..  Haha! Det tror jag inte på!


Nja jag får väl gott vänta på att den lilla tittar ut självmant.. vilket kommer göra mig arg ledsen och gråhårig innan det är klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0