Fredag

Idag är det fredag.. nu har garderoberna blivit vita och jag har satt på nya knoppar i silver, blev snyggt! :) Nu ska jag bara finslipa lite på hörnen och sånt där med en mindre pensel.. sen hum ska vi väl sätta upp den där Nalle Puh bården som vi skulle satt upp för läänge sen.. men det blir ju som det blir ibland :) Johan har iaf fixat en av trösklarna idag! :) Blev fint det! Sen har vi hälsat på en kompis till mig och hennes barn :) Kul att få åka iväg å göra nåt annat också, inte bara sitta hemma och "vänta".. då går ju tiden lite mindre fort liksom :p

Imån kanske vi ska gå på loppis :) Hoppas det finns nåt fint att köpa där :) Sen ska vi kanske byta en list som inte passar till golvet i köket :( Sällan det är krångel då med lister och sånt där! När man är så less på saker så man bara vill avsluta det, och så har man en list som inte passar, blä, då blir det inte mer roligt inte.. Jaja..

Inga förvärkar eller sammandragningar heller.. J*la livmoder, eller vad man nu ska skylla på.. Bäbisen är ju klar, men vägrar ju komma ut :( Men jag ska ju som sagt inte klaga allt för mycket än, kan ju få gå med magen i 2 veckor till (3 om det vill sig riktigt illa)........ :s

På måndag fyller Jenny år också :) hihi Samma dag som vi har bf :) Men hon har redan fått sin present, för jag vet ju inte om ja är hemma och kan fira henne eller inte :p Sen på Onsdag fyller Ac år :) Hon har också fått sin present redan :) Man vill ju inte komma i efterhand (typ 3 veckor efter) å ge sin present inte :p

Nu ska jag gå och måla lite! Ha en fortsatt bra kväll och sedan helg! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0