Dagen D eller Måndag om du så vill..

Idag fyller Jenny år! :) Grattis gumman!

Måndag

Ja idag är det alltså dagen D.. men det verkar det vara en liten en som inte fattat.. :( Med lite tur kommer det igång i natt, men även om det skulle kunna vara så, så tror jag inte på det.. för jag känner ingenting :(

Idag gick Johan upp halv sju för han skulle hjälpa sin mammas karl med att hämta lite plankor på en byggfirma.. Sen kom han hem vid halv nio-nio tiden och väckte mig och vi åt frukost tillsammans! Sen var både jag och Johan aströtta så han gick och la sig igen och jag vilade en stund men satte sedan igång med att diska, tvätta och baka kakor :) Hehe.. Dom blev liite för degiga, men goda ändå :) Jag kan iaf äta dom :D

Sen åt vi lunch och åkte och handlade mat.. Efter det kom Johans lillebror Henrik hit en sväng och hälsade på, det var trevligt, sen kom min dagliga trötthet och jag blev tvungen att gå å lägga mig, sov typ två timmar, sen vaknade jag av dörrklockan, då var det Ac och Erik som kom på besök :) Trevligt det med! Men jag var toktrött :p Erik har varje gång han varit här, velat känna på våran flugsmälla med el i.. men har aldrig vågat.. idag tvingade vi honom att ta på den, och han gjorde det! :) hahhaha Det var roligt! Bild kommer på detta! :)

Jaa sen har vi ätit mat och nu tittar jag på Beck och Johan skruvar de sista listerna i hallen, han är så duktig min lilla prins! Nu hoppas både jag och Johan att vår bebis ska titta ut! :) Det är roligt, att till och med han, som typ inte brytt sig om att datumet närmat sig, vill ha ut den lilla :D hihi Han kommer bli världens bästa pappa!

Ha de bra Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0