The love of my life!

Blev tvungen att göra en lista, eller göra, jag snodde den, den va lite rolig tyckte jag!.. I brist på annat kanske :)

The love of my life!

Vad heter ni: Johan och Kerstin
Hur träffades ni: Lunarstorm (hahahah)
Hur länge har ni varit tillsammans: 2 år + lite mer
Är ni förlovade: Japp snart 2 år sen :) hihi
Är ni gifta: Nej det lär dröja
Bor ni tillsammans: Ja i världens mysigaste hus tycker jag!
Har ni haft sex: Hm.. Nee hahaha
Har ni barn: ja en söt liten underbart gosig Hugo på snart 5 månader :)
Har båda körkort? Japp
Isåfall vem kör bäst: Johan :s
Kommer du ihåg eran första kyss: Ja i en bil :D
Vem sa "jag älskar dig" först: Johan faktiskt :)
Vem är äldst: Johan
Vilka stjärntecken är ni: Fiskar
Vem fyller år först på året: Johan.. jag fyller dan efter..
Vem är längst: Johan
Vem sjunger bäst: Jag kanske, fast Johan är inte så kass han heller
Håller ni varandra i handen när ni går på stan: ja det gör vi ibland
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans: Nee
Vad har ni gemensamt: Musikstilen vi gillar, att vi båda gillar sovmornar (dock nyttjar Johan dom mest), våra värderingar och åsikter :)
Har ni någon speciell låt: Nej inte vad jag vet..
Har ni stora framtidsplaner: Ja vi ska dränera om huset och bygga ut.. Haha nä skämt och sido, man har väl det i baktankarna, jag menar gifta sig osv osv osv.. Men vi tar en dag i taget och tar dagen som den kommer bara :)
Har ni gråtit i varandras armar: Nej, men jag har gråtit i Johans :p
Har ni varit utomlands tillsammans: Jaa Bulgarien :) Mer lär det bli :)
Vilket är ert bästa minne: När Hugo kom till oss :)
Vem lagar bäst mat: Johan tror jag :p
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Tittar på tv och myser med Hugo och varandra :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses: Ja oftast :) Och även när vi går :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades: Nja i samma stad iaf
Blir du lätt svartsjuk: Ja men det har blivit mycket bättre sen förr i tiden :)
Brukar ni bråka: Nej nästan aldrig :)
Ringer eller SMS:ar ni mest: Smsar tror jag
Vilken är hans finaste kroppsdel: Hm Allt :)
Vad använder ni för preventivmedel: De du :)
Brukar någon av er prata i sömnen: Johan haha
Är han din stora kärlek: Ja det känns som så :)

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0