Girig - Eller ska det vara så här?

.
.
.
.
.
Vissa människor tycker att julklapparna är det viktigaste på julen, och jag håller med, till viss del, för mig har det alltid varit julklapparna som stått i centrum på julafton.. men nu tycker jag det är mindre viktigt, kanske för att jag insett hur DYRT det faktiskt är! Både jag och Johan hade sagt ifrån oss julklappar iår, och vi gav bara till de närmaste i familjen och släkten, och då var det bara något litet som betydde något, inte nån porslins tomte, eller nåt opersonligt som kläder tex. Är man snart 25 fyllda så kan man väl klara sig utan julklappar (iaf om man har barn! Dom som inte har barn och är under 25 år har all rätt att önska sig, enligt mig..) Efter 25 är det faktiskt dags att skärpa till sig och "bli" vuxen, enligt mig! Men det är många som missat det där!

Vissa människor
är så fruktansvärt GIRIGA och skryter om vad dom önskat sig och efter att julen [äntligen] är över, visas en massa bilder och skryts det en massa om vad man fått... Men seriöst! Väx upp!

Men detta är ju bara min personliga åsikt, kom ihåg det!
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0