Dagens lista......

Såg denna på en annan blogg och tyckte den verkade rolig!

Humör: Trött och slö
Plus: Skrivit ihop hela släkten och vännernas adresser så vi numera har dom samlade och inte överallt i hela huset.. :p
Minus: Att Johan var iväg på match halva kvällen och har precis kommit hem lagomt tills vi ska sova.. Tur i och för sig men hade ju gärna haft honom hemma lite tidigare :p
Kläder: Mysbyxor och grå top
Frisyr: Uppsatt ..som vanligt :p
Parfym: Beckham
Ont: ingenstans idag :)
Vill ha: Obegränsat med pengar på mitt kort!
Köp: Två söta tomtar, ett hjärta som jag lagt i mina julgrupper, ett underlägg till Hugo när han ska äta, 4 krokar för att hänga upp gardinomtagen på, och lite mat :)
Gjort: Vaknat utan att Hugo väckt mig, tagit det lugnt, ätit frukost i lugn och ro, väckt Hugo och Johan, varit på Öppna förskolan, handlat på Trivsamt och Ica, lagat mat och tagit hand om Hugo, samt suttit vid datorn :)
Planer: Sova.. Imån lugnt :)
Dagens måste: Duscha kanske :)
Ser fram emot: Jul såklart :)
Person: Personer - Johan och Hugo
Frukost: Japp 2 mackor med mjölk till
Lunch: Pannkaka
Middag: Veg. Hamburgare med Gi bröd och julmust till :)
Läser: Lite tidning innan jag somnar
Ser på: Hells kitchen med ett öga och det andra ögat på datorn
Lyssnar på: Inget förutom dom ljud som uppstår från Hells Kitchen och data knapprande..
Barn: Sover sött
Väder: Kallt och mulet
TV-program: Just nu Hells Kitchen tidigare idag Desperata Husfruar
Kom-i-håg: Hm vet inte...



I morgon väntar lite sovmorgon och lite städ och lite pyssel här hemma! Annars lugna puckar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0