Dagens lista igen :)



Gillar den här listan, man får liksom med det viktiga och behöver inte skriva en massa strunt haha :).. åsså är den bra när man är för slö för att skriva nåt långt och meningsfullt.. :)



Humör: Trött just nu.. väldigt slö

Plus: Tog mig ut på en promenad med Ac idag

Minus: För mycket snö för att kunna dra vagnen på ett smidigt sätt :(

Kläder: Mysbyxor och rött linne

Frisyr: Uppsatt

Parfym: Ingen

Ont: Nej inte idag

Vill ha: Pengar!! och ett bättre självförtroende!!!

Köp: Inget idag!

Gjort: Varit ute på promenad sedan slöat mestadels av dagen, Hugo har badat och fått massage

Planer: Sova :)

Dagens måste: Vet inte

Ser fram emot: Att få lägga mig i sängen, att få vinna på Triss :D

Person: Personer - Johan och Hugo, just can´t get enough

Frukost: Ja det äter jag varje dag!!

Lunch: Julmats rester mmm :)

Middag: Ört kyckling med potatis mmmm!

Läser: Helst ingenting

Ser på: Tv och datorn :)

Lyssnar på: Reklamen på tvn..

Barn: Sover sött

Väder: Det snöar och blåser brrrr

TV-program: Stenhuggaren, eller vad den nu heter, såg jag tidigare.. nu äre Simpsons

Kom-i-håg: Att sova snart! Och att ladda kameran så att jag kan ladda in korten idatorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0