Arghnhhharghhhhhhhhhhhhhh

Va fasen! Ska man inte kunna hitta ett par skor som man tycker är snygg? Ska de va så jävlans svårt? Antingen är de tok klack där tårna sticker fram (ypperligt nu när det är vinter..mm), Graningekängor (såna som skogshuggare har typ), Snowjoggings (som dom som glömde att det numera inte är 1980),  Gummistövlar (som man bara har när man ska fiska) .. eller.... om man hittar det man söker, så kostar skohelvetet 2000 kr...Ahhhhhhrghhhh blir så sur!

Det verkar ju som att det är billigare och lättare att sy ett par egna skor :( Har hittat en hyffsad sida med 34 sidor skor, är nu på sida 12 och har just kollat in alla flip flops, rätt passande sko nu så här års.. ehm!

Men annars får jag väl köpa mig ett par snowjoggings då... dessa skönheter går för 999:- på Brandos.se


mm

 

Johan skrattar ihjäl sig här, han tycker jag ska gå in på krogen med dessa snowjoggings samt

leggings :D hahaha Han är rolig han :)


Det är väl egentligen inte det att jag inte har några skor för kallt väder, för jag har typ

Graningekängor, fast lite finare, dom kan jag ju ha när jag ska fiska eller nåt sånt..


Men som ni tjejer vet, så vill man inte ha praktiska skor, man vill ha snygga skor!!!!!! Men det fattar inte min sambo.. :p Han tycker jag kan ha vad som hellst som är praktiskt bara.. Lika säger min pappa..men jag tror inte ni pojkar förstår det där med kvinnor och skor :D hehe


Nu har jag hittat ett par rätt så fina för 1400 kr.... En annan fråga man måste ta ställning till i detta kaos är ju..finns dom i min storlek :s Oftast får man gå hem utan skor i påsen då endast pygmeskor tillverkas i detta land... grrr..


Man kanske rentutav ska trotsa alla skotillverkare som vägrar göra snygga billiga och passande skor.... ha sommarskor! Ja så får det bli! Mm.. Tack för det, kommer att ha blåa tår i vår..!


Hejdå!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0