Minisemester i slutet av sommaren!

Ja det blir en kort liten minisemester, Hugos första semester :) hehe Vi ska åka upp till Hugos farfar, och en massa annat folk också :) Ska bli skojigt! :)

Därför måste jag gå och tvätta lite, packa och dona inför resan :)

Vet ni vad det bästa av allt är? :) Johan har lovat att vi ska shoppa imån lite thihihihihihihi han vill ju aldrig shoppa annars :p Men nu ville han det :) hihi Ska gå på en jättefin butik med en massa fina saker, inte så dyrt heller har jag för mig att det var.. sen ska vi kolla på Åhlens, för det finns ju inte här, och kolla lite på fin kläder till Hugo, blir nog fler butiker än så för att kolla in kläder också :) Morsan hans måste ha nåt snyggt till brölloppet i helgen också :) hihi


Ha en bra vecka så hörs vi när vi hörs nästa gång :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

De låter bra det, hoppas ni får en mysig semester och att du får utlopp för lite av dit shoppoholic behov :D Puss

2009-08-03 @ 09:31:08
Postat av: Jenny M

Se bara till att inte handla för mycket så vi kan åka på IKEA och så nästa vecka när jag har semester igen! Hoppas ni får det underbart! Kram!!

2009-08-03 @ 11:39:01
Postat av: henka

jag vet precis vad johan menar att han inte vill shoppa, I have been there :)

2009-08-04 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0